Marcommit heeft in samenwerking met Martin van Putten een mediatraining ontwikkeld voor ondernemers en woordvoerders. Martin is voormalig Telegraaf en Radio1 journalist, die zich nu volledig richt op mediatrainingen voor directieleden, woordvoerderschap en voor ondernemingen in crisissituaties. Martin is een pittige trainer die de deelnemers aardig aan de tand zal voelen en op scherp zal stellen. Soms confronterend, maar wel leerzaam en effectief.

In de training legt Martin uit wat de werkwijze is van verschillende media (nationaal, regionaal, lokaal en radio, tv, geschreven pers). Daarna gaat hij in op persoonlijke presentatie. Hoe kom je over? Wat vertel je wel en wat juist niet? Hoe ga je om met verbale en non-verbale communicatie? Ook worden verschillende interviewtechnieken behandeld en we oefenen vooral veel. Kortom: je leert alle skills die nodig zijn om professioneel om te gaan met de pers en je ontwikkelt zelfvertrouwen om je verhaal ‘to the point’ te vertellen.

Marcommit begeleidt de mediatraining om ervoor te zorgen dat de geleerde technieken na de training ook herhaald en ingezet worden in de interviews die Marcommit voor het bedrijf realiseert.

  • Aantal deelnemers: 2
  • Kosten: € 1875,-***
  • Locatie: bij jou op kantoor
  • Duur: een ochtend of middag
Meer workshops

Bekijk nu ook onze andere workshops:

Let's have
a chat