In dit onderzoeksrapport

De marketing- en communicatieprofessional van nu is dagelijks bezig met het creëren van kansen om de eigen organisatie onder de aandacht te brengen van de doelgroep.

Influencer marketing, blogs, interviews, purpose marketing en zelfs fake news: er is een divers pallet aan middelen beschikbaar. Elk optreden heeft weer een nieuwe insteek nodig. Wie zichzelf opnieuw uitvindt, overleeft.

Speelveld marketing-en communicatieprofessional

In dit onderzoek is het speelveld van de Nederlandse marketing- en communicatieprofessional uitgebreid onder de loep genomen. Hoe ziet de evolutie van de marketing- en communicatieprofessional eruit? Welke middelen maken nu de dienst uit en welke trends zijn geen eendagsvliegen? Met een blik op de huidige ontwikkelingen én op de toekomst geeft het onderzoek een zo compleet mogelijk inzicht in de wereld van de marketing- en communicatieprofessional van nu. Welke route kies jij?

Download onderzoeksrapport

Deel dit artikel
Meer artikelen lezen?

Lees nu ook onze andere artikelen om op de hoogte te blijven.

Let's have
a chat