Over Altares Dun & Bradstreet

Sinds 1841 geeft Altares bedrijven de inzichten die ze nodig hebben om hun potentieel te ontplooien. De database van Dun & Bradstreet is de grootste ter wereld in zijn soort met informatie over meer dan 285 miljoen bedrijven. Deze informatie wordt verzameld in meer dan 240 markten, in 95 talen en 181 munteenheden. De database wordt 5 miljoen keer per dag geüpdatet om de meest actuele, volledige en betrouwbare informatie te kunnen bieden. Dit helpt bedrijven om onderbouwde beslissingen te nemen aan de hand van data. Dit doen ze onder andere met het unieke  D-U-N-S® Nummer, hiermee worden afzonderlijke bedrijfsentiteiten geïdentificeerd en worden familiestructuren ontdekt.

Kijk voor meer informatie over Dun & Bradstreet op de website, LinkedIn, Facebook en Twitter.

Strategische PR & marketing

Altares Dun & Bradstreet heeft Marcommit gekozen voor de verdere professionalisering van haar PR- en marketingactiviteiten in Nederland en België. Het doel is om middels een geïntegreerde aanpak, waarin earned, owned, shared en paid media gecombineerd worden, de naamsbekendheid verder te verhogen en de marktleiderspositie van Altares Dun & Bradstreet te blijven verstevigen.

Wieke Jong, Content & Campaign Marketing Officer bij Altares Dun & Bradstreet: “Sinds december 2016 is Dun & Bradstreet Benelux onderdeel van de Altares Group. Hiermee heeft de organisatie haar aanwezigheid op het Europese continent versterkt en hebben we ons dienst- en productportfolio verder uitgebreid. Dit is dan ook het perfecte moment om onze PR en marketing verder te professionaliseren en onze visie op master data breed uit te dragen. In Marcommit hebben we een proactieve en gespecialiseerde partner gevonden om dit te realiseren.”

Eline Visser, managing director bij Marcommit, is enthousiast over de nieuwe samenwerking: “Altares Dun & Bradstreet heeft een duidelijk doel voor ogen, namelijk het helpen van organisaties om waarheid en betekenis te vinden in de steeds sneller groeiende hoeveelheid data die op ze afkomt. Het is een mooie uitdaging om samen met Altares Dun & Bradstreet middels strategische PR- en marketingcampagnes de markt te laten zien hoe kwalitatieve marktinformatie bedrijven helpt bij hun groeidoelstellingen en om de concurrent voor te blijven.”