Delft TOPdesk heeft Rik Prins (43) aangesteld als managing director. Vanaf 1 augustus geeft Rik leiding aan het hoofdkantoor dat is gevestigd in Delft. Binnen zijn functie richt hij zich op drie pijlers: TOPdesk verder brengen als excellente werkgever, het verstevigen en verder uitbouwen van partnerships met de ruim 3000 Nederlandse klanten en de organisatie uitdagen om nog meer te doen op het vlak van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Rik volgt Sander Jerphanion op die doorgroeit naar een internationale executive rol.

Het Nederlandse TOPdesk is Enterprise Service Management (ESM-)leverancier en actief in elf landen. Rik Prins heeft ruim zeventien jaar diverse rollen vervuld binnen TOPdesk in zowel binnen- als buitenland. De laatste jaren was hij Marketing & Sales director.

Rik Prins over zijn nieuwe functie binnen TOPdesk: “Ik vind het een eer dat ik aan mijn carrière binnen TOPdesk, die ooit is begonnen als een bijbaan, een nieuw hoofdstuk mag toevoegen. Het vertrouwen dat TOPdesk mij geeft als managing director wil ik graag doorgeven aan alle klanten en medewerkers. We blijven die goede, betrouwbare werkgever en businesspartner waar we al jaren om bekend staan. Samen met het getalenteerde team ga ik werken aan duurzame groei, op zowel corporate, persoonlijk als maatschappelijk vlak.”

Noot voor de redactie: bijgaand een rechtenvrije profielfoto van Rik Prins