Baarn – paraDIGMA groep, een innovatieve en trendsettende groep van samenwerkende bedrijven met expertise op alle deelgebieden van duurzame inzetbaarheid, werkt sinds 1 februari 2022 samen met PR- en contentmarketingbureau Marcommit. De belangrijkste doelstelling is het versterken van de autoriteitspositie van paraDIGMA groep in Nederland op de gebieden duurzame inzetbaarheid en gezonde organisatiecultuur. Marcommit zet zich daarnaast in voor het vergroten van de naamsbekendheid van paraDIGMA groep.

Joost Belonje, Marketing Manager bij paraDIGMA Groep: “paraDIGMA groep zet zich in voor het toekomstbestendig maken van organisaties. Wij helpen organisaties inzicht te krijgen in de rol die hun eigen bedrijfscultuur en persoonlijk leiderschap speelt in het verzuim, de vitaliteit, arbeidsproductiviteit én het werkgeluk van hun medewerkers. Bovendien helpen we medewerkers grip te krijgen op hun leven. Met als resultaat: meer werkplezier en bevlogenheid, minder verzuim en een hogere duurzame arbeidsproductiviteit. Samen met Marcommit gaan we ons de komende periode inzetten om deze boodschap te delen met het grote publiek.”

Maartje Grossouw, Managing Director bij Marcommit: “We zijn heel blij met de samenwerking met paraDIGMA groep. De unieke en inspirerende kijk van paraDIGMA op duurzame inzetbaarheid heeft veel potentie voor mooie, prikkelende verhalen. Aan ons de taak om dit onder de aandacht te brengen. We zijn daarom vol enthousiasme bezig om door middel van strategische PR de autoriteitspositie van paraDIGMA groep te versterken en de naamsbekendheid te vergroten.”

Deel dit artikel
Op zoek naar meer persberichten?

Hieronder vind je de twee meest recente persberichten.