Arnhem Medius, toonaangevende wereldwijde leverancier van oplossingen voor uitgavenbeheer, ontvangt de SAP-certificering voor de integratie tussen haar AP Automation-oplossing en SAP S/4HANA® en SAP S/4HANA Cloud. Het SAP Integration and Certification Centre (SAP ICC) heeft vastgesteld dat de oplossing van Medius naadloos integreert met deze SAP-oplossingen. Dit biedt SAP-organisaties een probleemloze implementatie van Medius-software, die een snel rendement op investeringen mogelijk maakt.

Volledig geautomatiseerde factuurverwerking
De certificeringen bouwen voort op de SAP-certificering van Medius AP Automation voor integratie met SAP NetWeaver®. Dankzij de nieuwe certificering profiteren bedrijven die gebruik maken van een Medius-oplossing van een gestroomlijnde verbinding met hun ERP-systeem, volgens de best practices van SAP. De veilige gegevenssynchronisatie tussen de twee oplossingen maakt volledig geautomatiseerde, touchless factuurverwerking mogelijk en verbetert bovendien de inzichtelijkheid van de financiën.

Per Åkerberg, CEO bij Medius: “Ik ben heel blij met de SAP-certificering van onze interfacesoftware voor Medius AP Automation. Het is een geweldige prestatie voor het team en bewijst opnieuw dat onze prospects en klanten vertrouwen hebben in onze oplossingen. Met het behalen van de certificering versterken we bovendien ons SAP-partnerschap. Hierdoor kunnen we onze integratietechnologie snel ontwikkelen en certificeren voor toekomstige releases van SAP-technologieën. Met deze dynamische benadering laten we zien dat we ernaar streven om klanten te helpen bij het voldoen aan hun zakelijke behoeften en uiteindelijk bij het verbeteren van hun bedrijfsresultaten.”

Noot voor de redactie, niet voor publicatie

Over SAP PartnerEdge-programma
Medius is een partner in het SAP PartnerEdge®-programma. Dit houdt in dat Medius bevoegd is om softwareapplicaties te bouwen, op de markt te brengen en te verkopen die SAP-software en -technologie aanvullen en erop voortbouwen. Het SAP PartnerEdge-programma biedt de hulpmiddelen, voordelen en ondersteuning om snel en kosteneffectief hoogwaardige, baanbrekende applicaties te bouwen die gericht zijn op specifieke bedrijfsbehoeften. Het programma biedt toegang tot alle relevante SAP-technologieën in een eenvoudig kader onder een enkel, wereldwijd contract.