5 redenen waarom je vandaag nog moet starten met een bedrijfsblog
Op 17 december 1997 bedacht Jorn Barger het woord weblog. Destijds was de weblog nog letterlijk gericht op het loggen van webactiviteiten. Al snel volgde de eerste blog zoals we die vandaag de dag veelal kennen van de hand van Peter Merholz. Ondertussen zijn we miljoenen blogs verder en zijn er bloggers die zich tot heuse celebrities hebben ontwikkeld met miljoenen volgers die smachtend wachten op een volgend verhaal. Bloggen doet rare dingen met je. Wat ik bedoel te zeggen is dat de invloed van een blog niet langer te ontkennen valt. Hoewel je waarschijnlijk in no-time tientallen redenen kan opsommen waarom jouw onderneming (nog) niet aan het bloggen is, ga ik toch een dappere poging doen om jou aan het bloggen te krijgen! Aangezien ik zomaar gok dat de factor ‘tijd’ het eerste ‘anti-blog-argument’ zal zijn dat je in de strijd gooit, hou ik het kort!
Overtuigd? Mooi! In die pen klimmen en schrijven maar! Kun je beter praten dan schrijven? Overweeg dan eens om van bloggen een co-creatie te maken met Marcommit: jij praat, wij schrijven! Daarbij kunnen we zeker eens sparren over onderwerpen die aansluiten bij de actualiteit of de specifieke doelgroep waar jij op wil richten. In no-time helpen wij je aan een mooi verhaal op papier. Keertje proberen?
Lees nu ook onze andere artikelen om op de hoogte te blijven.