10 redenen waarom jij bij Marcommit moet komen werken
Marcommit groeit als kool en wij zoeken starters die samen met ons willen groeien. Of je nu nèt uit de schoolbanken komt of al enige jaren ervaring hebt, dat maakt allemaal niet uit. Waarom je juist bij ons moet komen werken? Hier zijn alvast 10 redenen:
1. Vijfsterrenlunch
De lunch is een belangrijk moment van de dag en dit doen we altijd gezamenlijk. De boodschappen zijn geregeld en iedere dag is er vers brood van de bakker. Je kunt bij ons terecht voor de lekkerste combinaties: van tosti’s tot een avocado-kipfilet-mozzarella sandwich. Als je nog aanvullingen of combinatietips hebt, dan horen wij die graag! Onderwerpen die veel besproken worden zijn: Wie is de mol, Expeditie Robinson, Boer zoekt vrouw, alles wat met avocado’s te maken heeft, de nieuwste Netflix serie en soms zelfs sport.
2. Party!
Als team werken wij hard om gezamenlijk onze doelstellingen te behalen. Als deze behaald zijn, dan moet dat natuurlijk gevierd worden. Als we gaan samenwerken met een nieuwe klant, dan trekken we bijvoorbeeld traditiegetrouw de champagne open. De kurk bewaren we als aandenken. Maar ook verjaardagen worden uitgebreid gevierd.
3. Borrel
Baarn is natuurlijk niet echt de plek waar zakelijk Nederland bijeenkomt voor een hippe vrijdagmiddagborrel. Daarom organiseren wij ‘m gewoon zelf! De borrel start steevast om 16:00 uur (soms zelfs eerder) met een gevarieerd aanbod aan biertjes, wijntjes, frisdrank en hapjes. Als het mooi weer is, kunnen we zelfs buiten op ons eigen terras zitten. Zo proberen wij van Baarn de nieuwe Zuidas te maken.
4. Distributiecentrum
Online shoppen was nog nooit zo makkelijk. Wij zijn een belangrijk drop-off punt voor bijvoorbeeld Zalando, Bol.com en Coolblue. Zo hoef je nooit een pakketje te missen en blijf je direct op de hoogte van de laatste modetrends.
5. Werken voor verschillende klanten
Als bureau zijn wij gespecialiseerd in HR, IT en techniek. Laat je hierdoor niet meteen afschrikken, de materie krijg je snel genoeg onder de knie. En je zult zien dat het nog leuk is ook! Als accountmanager ga je aan de slag voor verschillende klanten met ieder hun eigen vraagstuk. Dit maakt het werk dan ook erg afwisselend en je krijgt een uniek kijkje in de keuken bij diverse bedrijven. Je leert in korte tijd veel mensen kennen, zowel aan de klantzijde als in de media.
6. Gamification
Wij houden wel van een spelletje op z’n tijd. Om Marcommit als bureau te laten groeien spelen wij ‘the great game of business’. Concreet betekent dit dat we met het hele team aan het begin van het jaar een bedrijfsdoelstelling vaststellen. Vervolgens spelen we ieder kwartaal onze eigen mini-game om de resultaten te optimaliseren en uiteindelijk de doelstelling te behalen. Wekelijks komen we bijeen om elkaar scherp te houden, inschattingen te maken en de resultaten te concretiseren. Als je bij ons komt werken heb je dus een belangrijke stem in de bedrijfsvoering. En als kers op de taart: tegenover het behalen van een mini-game staat een beloning (die we vooraf zelf mogen bepalen).
7. Wintersport
Gek op sneeuw en après-ski? Dan zit je bij ons goed! De afgelopen twee jaar zijn we op een volledig verzorgde wintersport-trip in Oostenrijk geweest. Het lijkt dus een traditie te worden! Of je nu van skiën houdt of juist helemaal niet, het variërende programma sluit op alle wensen aan. Dit jaar hebben we in Kitzbühel bijvoorbeeld ook een snow-hike gemaakt, gerodeld, een potje curling gedaan en natuurlijk een dagje de piste op (en af). We hebben twee favoriete après-ski hits die we altijd uit volle borst meezingen (dus oefen het repertoire vast als je in dienst komt): heli-heli-heli-helikopter en cowboys & indianen.
8. Uitjes
Ieder bedrijf heeft natuurlijk wel eens een uitje, maar wij hebben er ieder kwartaal één! Om beurten organiseren we een kwartaaluitje, denk aan een DJ-cursus, escape rooms of een slipcursus. Je kunt het zo gek niet bedenken. Wie weet organiseer jij de volgende?
9. Persoonlijke ontwikkeling & doorgroeimogelijkheden
Bij welke baan je ook start, uiteindelijk is persoonlijke ontwikkeling een belangrijk aspect van iedere carrière. Als je bij ons in dienst komt hebben wij een goed uitgedokterd ontwikkelplan van twee jaar voor je klaarliggen. Als je deze hebt afgerond ben je volledig klaargestoomd om zelfstandig aan de slag te gaan als accountmanager. Kent de rol van accountmanager na verloop van tijd geen geheimen meer voor jou? Dan zijn er ook nog voldoende doorgroeimogelijkheden. Je kan bijvoorbeeld doorgroeien tot account director, waarin je klanten op strategisch niveau adviseert. Verder volgen we in teamverband regelmatig trainingen om ook onze inhoudelijke kennis bij te spijkeren. Denk aan social media advertising, SEO en SEA.
10. Auto van de zaak
Als je bij ons aan de slag gaat start je met een contract van een half jaar. De intentie is om dit daarna te verlengen voor onbepaalde tijd. Als je contract verlengd wordt mag je daarna meteen op zoek naar jouw droomauto. Bij ons op de parkeerplek is het inmiddels een bonte verzameling van Volkswagens, Fiats, Renaults en Skoda’s. Wat is jouw droomauto?
En, ben je al enthousiast geworden? Mail dan snel je brief en CV naar Marcommit t.a.v. Denise van Ooijen: denise@marcommit.nl.
Lees nu ook onze andere artikelen om op de hoogte te blijven.